Akrylnaglar med lila glitter och au naturell

Hej hej

Igår hade jag lektion på utbildningen igen, jag gick dit för att göra naglar på min lärare som hållt på och stökat i trädgården, så hennes naglar var lite tråkiga tyckte hon.
Gjorde akrylnaglar på henne med lilaglitter istället för vanlig fransk!
Blev väldigt fint!
Och Violetta blev väldigt nöjd.



Samt att jag även har gjort naturliga naglar på mig själv nu, det är skönt att bara ha naglarna au´naturell ibland, vila ifrån allt glitter.
Men imorgon kör jag nog på med dekorationer igen :)



Jag skall även försöka hitta tiden till att testa en av mina gellacker, Polish Pro.
Så att jag kan visa er hur himla fint de blir

Och du har väl inte missat att min nagelsida finns på Facebook?
Tryck på länken nedan för att komma till sidan och bli ett JonNails-fan du också!
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Vad roligt att du också nagelbloggar :D

2011-08-03 @ 16:25:25
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: twinnie

Så fint twinnie!! du e så bäst! :* love u

testar o ringa ikväll så fåru tell me all!!!



Pussa

2011-08-03 @ 17:27:27
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0