Dekorationer! :)

Hej hej!

Nu ska jag alldeles strax iväg till salongen och ha en heldag med Gellac! :)
Jag är egentligen väldigt förkyld,men det får gå ändå:)
Tänkte visa er idag hur mina naglar såg ut för nån dag sen

Geléförlängning med grön och vitsilvrig dekoration
Jag älskar dessa sneda naglar

Sista bilden är ifrån ett släktkalas! Min mammas naglar, mina naglar och min kusin Camillas naglar.
All done by me, såklart :)

Ha en underbar dag !

Och du! Du har väl inte missat att JonNails finns på Facebook?
Var med i tävlingar och bli uppdaterad med alla nageldesigner jag lägger upp!
Gå in och Gilla redan idag! Tryck på länken nedan för att komma dit
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0