Fjärilsdekoration

Hej hej!

Igår blev jag riktigt sjuk med hög feber och imorse när jag vaknade så mådde jag fortfarande dåligt, men jag försökte piggna på mig så gott jag kunde och åkte iväg till salongen och jobbade iallafall.

Idag tänkte jag visa er en fjärilsdekoration jag gjorde häromkvällen.
Jag har blivit inspirerad av alla nagelbloggar jag kikat omkring på, och här är min version av denna vackra dekoration!





Ni läsare har ökat och det är himla kul!
Imorgon får ni se hur mina egna naglar ser ut för tillfället!

Ni har väl inte missat att JonNails finns på facebook också?
Gå gärna in och gilla och visa ditt stöd och var med i tävlingar! Tryck på länken nedan för att komma dit direkt
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm snyggt

2011-08-12 @ 14:49:43
Postat av: twinnie

Fint twinnie love!

2011-08-12 @ 15:03:19
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: Anonym

exakt.. man orkar inte med allt drama och skitsnack :/



vart jobbar du?har du bild på vanligt vitt o rosa akryyl<+

2011-08-15 @ 22:10:58
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0