Gellac orangeröd

Hej!

Jag tog en ledig dag igår (söndag) ifrån bloggen, men nu är jag tillbaka!
Jag tänkte fortsätta visa lite Gellac för er.

I fredags kom Marie och hennes dotter Caroline för att få lite gellac och dom valde faktiskt samma färg.
Dock tycker jag aldrig att en färg blir precis likadan på nån, utan allt beroende på ens egen hudton och färger.

En personlig favorit till mig också denna färg, Orange-Röd.

Carolines naglar



Och Maries naglar



Riktigt snygg färg som passade dem båda helt otroligt bra!


Idag skall jag iväg och göra slutprovet i akryl på utbildningen. Och imorgon är det dags för gel-slutprovet,så på onsdag bör jag vara klar om allt går som det skall :)
Då får jag äntligen mitt diplom!


Du har väl inte missat att min nagelsida JonNails finns på facebook också? Gå gärna in dit, kolla runt och gilla om du vill! Både facebooksidan och denna blogg uppdateras flitigt med nya dekorationer och naglar :)

Klicka på länken nedan för att komma dit
www.facebook.com/jonnasnaglar




Bloggparaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0