Gellac (Polish Pro!)


Hej hej!

Idag skall ni få se några utav alla Gellac (Polish Pro) färger jag har att erbjuda på salongen.
Jag har haft lite av ett Gellac-maraton de senaste dagarna

Först tänkte jag visa min farmors naglar, hon älskar lack och ville självklart testa Gellac!
Hon tyckte det var super just för att man slipper vänta på torktid efteråt.
Hon valde en riktigt ljus rosa nyans med glitter på.



Sen tänkte jag visa er en annan riktigt snygg färg, en stark lila som  Linda valde.
Hon ville även ha lite glitter över också, det blev riktigt fint!



Fler Gellac bilder kommer upp antingen imorgon eller på måndag!
Söndagar brukar jag ju ha lite bloggledigt på :)
Ha en underbar helg alla ni som läser

Och ni har väl inte missat att JonNails finns på Facebook? Gå in och Gilla redan idag!
Tryck på länken nedan för att komma dit
www.facebook.com/jonnasnaglar





Bloggparaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0