Gellac (Polish Pro) nyans Champagne

Hej hej!

Igår hade jag en fullspäckad dag! En av mina kunder, Marie kom och ville ha Gellac (Polish Pro) i nån fin ljus nyans. Hon hade sin dotter med sig och vi hade en trevlig pratstund medans Marie fick fina naglar.
Hon tycker att hon har tunna naglar som spricker och ville prova Polish Pro för att få lite mer styrka i naglarna, och så får hon ju den fina färgen på köpet!

Dessa färger är det jag har att erbjuda på Salongen  (det kommer fler färger om ett tag!)



Och Marie valde nyansen Champagne. Riktigt snyggt till hennes händer som hade fått färg!




För tidsbokning, ring 021-133877
Eller 076-4124752


Du har väl inte missat att min nagelsida finns på Facebook också?
Tryck på länken nedan för att komma till facebook-sidan och bli ett JonNails-fan du också! :)
www.facebook.com/jonnasnaglar





Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0