Gellac "Polish Pro"


Hej hej!

Idag har jag mycket att göra så det blir ett snabbt litet inlägg, tänkte visa er en av mina gellaker!
Det har verkligen blivit populärt på sista tiden, och jag förstår varför
Vem vill inte ha snyggt lackade naglar utan att behöva bry sig om att det ska flagna eller gå sönder och se fult ut! Gellac håller i upp till två veckor!

Jag testade färgen "crimson"  och den är helt underbart snygg!


Denna färg och 6 andra kan jag erbjuda Er kunder på Salong Exclusive!
Just nu-erbjudande 250 kr!
Välkommen!

Och ni har väl inte glömt bort att gilla min sida på Facebook? Bli ett JonNails-fan idag du också!
Klicka på länken nedan för att komma till sidan
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0