Inspiration Indiska ; gelénaglar


Hej hej!

Idag har jag en lång dag framför mig, jag skall iväg till Salong Exclusive och ta hand om kunder! Lite Gellac och senare skall jag även hjälpa en tjej som heter Sofie som är nagelbitare, och även Camilla som vill få fina naglar eftersom hon och hennes kille firar 9 år tillsammans. Grattis!
Detta skall bli en riktigt rolig arbetsdag, och bilder kommer såklart upp under morgondagen.

Nu tänkte jag visa Er lite dekorationer! Denna gång har jag blivit inspirerad av affären Indiska.
Deras mönster dom brukar ha på prydnadssaker,ljushållare och fat osv, känner ni till den affären så lär ni se likheten med dessa nageldekorationer!






Vill du också ha fina naglar, eller dekorationer, eller kanske en förstärkning på dina egna naglar, eller varför inte prova på Gellac (lacket som sitter som berg i upp till 14 dagar utan minsta avskav!) Ring och boka en tid!
Jag finns på Salong Exclusive som ligger på Haga i Västerås, Skyttegatan 6.
Telefonnummer till salongen: 021-133877
Eller ring till detta nummer om du vill boka direkt genom mig: 076-4124752


Och du har väl inte missat JonNails sidan på Facebook?
Den uppdateras med nyheter konstant och alla dekorationer finns där med, Gå in och GILLA du också!
www.facebook.com/jonnasnaglar





Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: Naglarnaglarnaglar

Wow, jättesnygga! :)

2011-08-08 @ 17:35:22
URL: http://naglarnaglarnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0