Lila glitternaglar nagelförlängning gelé

Hejhej!

Innan helgen gav jag min kusin Camilla ett par nya naglar, hon och hennes sambo firade 9 år i helgen, och hon ville ha nåt läckert tills dess
Jag har ju fastnat lite för glitter på sista tiden, och även denna gång blev det så

Hon har ju haft förstärkning på sina egna naglar den sista tiden, men nu började vi om och gjorde en riktig förlängning, bara för skojs skull

Camilla blev supernöjd och så även jag! Hoppas ni hade det fint på eran dag ♥



Camilla jobbar även som makeup artist och kvällen till ära la hon en riktigt snygg (och matchande!) makeup som passade himla bra till naglarna!

Vill du se mer av Camillas snygga sminkningar? Besök våran salongs-blogg, Salong Exclusive
Tryck på länken nedan
http://www.salongexclusiveskyttegatan6.blogspot.com/

Ni har väl inte missat att min sida JonNails även finns på Facebook?
Tryck på länken nedan för att komma direkt dit och bli ett JonNails-fan du också! :)
www.facebook.com/jonnasnaglar




Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: Elin

Superfina naglar, vad duktig du är! Jag gillar verkligen att mandelformade naglar kommer mer och mer! Man är ju lite trött på squoval :)

2011-08-09 @ 23:25:29
URL: http://fairynailsbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0