Lilablå dekoration


Hejhej!

Idag skall ni få se hur mina egna naglar ser ut just nu
Jag har geleförlängning med lilablå dekoration i form av glitter och färgpigment.
Lite vit nailpaint skapade jag mönstren med och sen avslutade jag med glans!

Vad jag har sett så kommer lila och blått väldigt mycket på naglar till hösten, så dessa är väl en liten preview på vad som komma skall höst/vinter 2011.
 





Ni har väl inte missat min nagelsida på Facebook? Gå gärna in och gilla och var med i tävlingar och bli uppdaterad med alla dekorationer! Tryck på länken nedan för att komma dit
www.facebook.com/jonnasnaglar


Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: STINA

jätte fina! kolla gärna min nagelblogg! <3

2011-08-13 @ 17:32:36
URL: http://cutenailpolish.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0