Pastelldekoration

Hej hej!

Idag  tänkte jag visa er en dekoration som jag själv gillar väldigt mycket.
Pastellfärger är nåt som ligger mig varmt om hjärtat och jag älskar att blanda dem tillsammans med nån skarp konturfärg. Så som svart t.ex
Detta har jag självklart gjort på ett par naglar, och det är det ni skall få se nu :)

Tyvärr så fångades inte färgerna alls så bra i kameran, men det är rosa beige och grönt jag använt mig utav.








Du har väl inte missat att mina naglar finns på Facebook också?
Visa gärna ditt stöd, gå in och GILLA redan idag!
Klicka på länken nedan och du kommer direkt till sidan
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Snygga naglar!



-Just nu tycker jag det är jobbigt att mitt hår växer som ogräs. Måste klippa till sidecuten väldigt ofta :P Men sen när jag vill att den ska växa ut är det nog riktigt bra :) Mitt hår växer ca 2 cm i månaden ist för "normala" 1 cm ^^

Så jag måste färga håret varje månad också :P

2011-08-11 @ 09:08:51
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg dekor ;)

Postat av: Karin

Grymt!

2011-08-11 @ 23:27:49
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0