Polish Pro och Långa Stiletto naglar

Hej hej!

Ny vecka - nya tag!
Jag tänkte börja denna vecka med att hälsa ett stort tack till alla ni som gått in och gillat min Facebooksida, det betyder mycket!
Vill ni gå in och gilla min sida så tryck bara här så kommer ni
direkt dit! --> www.facebook.com/jonnasnaglar
Så roligt att få så mycket fin feedback ifrån er som läser.

I förra inlägget skrev jag lite om Polish Pro (som är samma sak som gellac o shellac) och jag tänkte fortsätta skriva lite om det

Här nedan kommer lite information om varför Polish Pro är så toppen till oss alla som gillar att lacka naglarna!
  • Torkar på två minuter i uv-lampa – helt torrt!
  • Håller i 14 dagar utan att flagna.
  • Löses upp i aceton på 10 minuter. Och det fungerar verkligen! Lacket glider enkelt av!

Här nedan är några av färgerna jag beställt och kommer kunna erbjuda mina kunder .
För att få Polish Pro hos mig betalar du  just nu 250 kr !


Här kommer även dagens naglar, jag gjorde en stiletto förlängning på mig själv, i blått och guld och lite lila, med vit nail paint
Långa stiletto naglar är så vackra!




Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

först o främst, COOL design hun! I really like :) leoparsspots <3, hur gjorde du???



Sen, I love the stilleto nails, it's so me!!! :D hoppas det går bättre att skriva med de nu. jag ska mmsa en bild på mina nails så får du se vad långa de blivit nu ;)

Kolla in my blog senare idag, så har jag nog updetat.



pussa

2011-08-01 @ 14:01:50
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: Elin

Är det inte svårt att göra förlängning m.m på dig själv? =)

2011-08-04 @ 10:24:05
URL: http://www.tootsiee.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0