Röda glitternaglar

Hej hej!

Igår var det dags för lite utbildning, men jag fick ställa upp som modell istället,och fick ett par fina naglar av läraren och min klasskamrat Åsa.
Och igår fick jag även reda på att jag och mina nageldekorationer skall få vara med i nästa nummer av tidningen Naglar i Norden! Hur glad är inte jag!! :)

Idag tänkte jag visa er hur mina naglar såg ut i början av veckan!
Rött är en av mina favoritfärger och glitter är jag dunderförtjust i, så det blev en rödglitter dekoration med svart nailpaint.






Ni har väl inte missat att JonNails finns på facebook? Gå in och bli ett JonNails fan du också!
Tryck på länken nedan för att komma dit direkt
www.facebook.com/jonnasnaglar





Kommentarer
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

-Jag tittar in hos alla som kommenterar hos mig :)

Skönhetsbloggar har dock större chans att få en trogen läsare. Och jag tycker du är jätteduktig och gör riktigt fina naglar,så här kommer jag fortsätta kika in. Lägger nämligen till dig på min bloglovin' så jag ser varje gång du har uppdaterat :)

2011-08-10 @ 11:59:23
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: twinnie

Helu hunny!

Såså fina, men jag ÄLSKADE din nya också, så fint med lite kallare mörka färger! Loves it <3

nu får vi på allvar boka in en tid åt mig, så det blir av, så slipper jag springa runt med mina "hobbynaglar" haha ;)

Grattis till tidningen igen!! säg till när den kommer! :*



Kika i min blogg too, har update:at idag ;)



Pussa

2011-08-10 @ 14:44:52
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0