Rödorange dekoration på geléförlängning

Hej hej

Idag är det måndag och ny vecka. Helgen har varit proppad med aktiviteter,dock inte så mycket naglar.
Men som tur är finns det dekorationer jag ej hunnit visa för er läsare än.

Naglarna jag tänkte visa idag, är jag riktigt nöjd med. Min mamma kom för att få ett par fina naglar i fredags, och hon älskar varma färger, och tycker aldrig att det kan bli för mycket!
Lika barn leka bäst sägs det ju, och självklart gav jag henne mkt dekorationer.

Jag använde mig utav bl.a färgpigment,glitter i 2 olika nyanser, småkulor, foliepapper stenar och lite annat smått och gott för att skapa dessa varma röd/orange nageldekorationerna

Hoppas ni finner inspiration!



Och så en närbild på dekorationerna..





Gillar ni dessa naglar, fortsätt gärna besöka min blogg då jag uppdaterar med dekorationer och naglar varje dag. Gå gärna in på min Facebook-sida också och GILLA! Där kommer jag ha tävlingar och annat skoj, och uppdateringar i nyhetsflödet när jag lagt ut nya dekorationer, så bli ett JonNails-fan du också
Tryck på länken nedan för att komma dit :)
www.facebook.com/jonnasnaglar




Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh så fina höstnaglar! Ser ut som att du klistrat fast små höstlöv, superfint! :)

2011-08-15 @ 22:23:40
URL: http://fairynailsbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0