Slutprov, akrylförlängning naturell

Hej hej!

Igår på utbildningen hade jag slutprovet för akryl.
Det var lite nervöst just eftersom man blir bedömd för varje liten grej man gör.
Men jag klarade det och resultatet blev superbra!

Akrylförlängning naturell





Jag är så stolt över mig själv faktiskt, det känns riktigt kul.
Nu har jag gelé-slutprovet idag sen får jag mitt diplom! Längtar!!

Denna resa har vart riktigt underbar,spännande, frustrerande och rolig! Det tar tid att lära sig alla tekniker och allt har inte varit jättelätt heller!
Så idag skall jag snart iväg till det andra slutprovet som är i gelé. Wish me luck! ;)

Och vill ni se mer av mina naglar och hålla koll på när nya nageldekorationer och nagelförlängningar läggs upp, gå gärna in på Facebook och besök min sida där och Gilla!
Du trycker på länken nedan för att komma dit på direkten!

www.facebook.com/jonnasnaglar




Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

Grattis hjärtat! va glad jag blir för din skull :) fast vi alla visste redan att du e bäst ;)

Pussa!!

2011-08-24 @ 09:11:53
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0