Slutprov i gelé,förstärkning på egen nagel

Hejhej!

Igår hade jag slutprovet i gelé och jag fick göra en förstärkning på egen nagel på min modell.
Det blev fransk med lite rosa blommor som dekoration.
Blev hur fint som helst och jag blev jättenöjd.

Och betyget blev jättebra, så nu ÄNTLIGEN är jag diplomerad nagelterapeut i både gelé och akryl och inväntar mina diplom!!



Och en bild på mig, våran lärare och tjejen som gick utbildningen samtidigt som mig,Åsa!



Besök gärna min Facebooksida också,tryck på länken nedan för att komma direkt dit
www.facebook.com/jonnasnaglar


Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej jag har en fråga, hur mycket kostade utbildningen?

2011-08-25 @ 18:46:29
Postat av: Elin

Åh vad duktig du är, är det inte skönt att ha klart alla prov? Vad gillar du bäst att jobba med, akryl eller gelé?

PS: Var gärna med i tävlingen i min blogg, du som är så duktig på nail art :)

2011-08-26 @ 15:33:33
URL: http://fairynailsbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0