Stiletto glitternails purple & blue

Hej hej alla ni som läser!

Bloggdesignens header är fortfarande påväg. Vill ni så får ni jättegärna komma med förslag på hur den skall se ut :)
Idag skall jag iväg till utbildningen och göra naglar på min lärare! Tänk vilken ära! Den ska bli riktigt roligt
och självklart tar jag med mig kameran så ni får se det imorgon :)

Idag tänkte jag visa er naglarna jag själv har. Jag har gjort en förlängning och använt mig utav mallar och jag har arbetat med gelé.
Jag har gjort dekorationen i blått och lila glitter, med lite annat gnistrande (kan ju inte avslöja allt heller;) och avslutat med lite vit nail paint och mycket glans!

Hoppas ni finner inspiration!

 


Dessa naglar är en utav de jag är mest stolt över, jag tror alla nagelterapeuter vet hur svårt det är att göra naglar på sig själv. Det tar sin lilla tid :)

Ni har väl inte glömt bort att gå in på Facebook och gilla JonNails sidan? :)
Tryck på länken nedan och ni kommer dit på momangen!
klicka här --->
www.facebook.com/jonnasnaglar

Jag blir så fruktansvärt glad av alla Ni som gillat min sida, jag skall fortsätta inspirera er så mycket jag bara kan!
Nu har jag även en fråga på min Facebooksida, om ni är mest intresserade av gelé eller akrylnaglar, så gå gärna in och svara! Kom igen nu, bli ett JonNails-fan :) 



Bloggparaden

 


Kommentarer
Postat av: twinnie

MEn jesus sluta va så jäkla bra!!!! I love verkligen de här nailsen!! såsåså fint, haha Ilike "o lite annat gnistrande" ;) låter mystiskt o så fint :D



Alltså jag tänkte mer på inlägget innan de sista haha när jag sa att du skulle kolla, det här var ett mongoutbrott från imorse bara :P de e nog en kisse :)

I call u and tell u ;)



Pussa

2011-08-02 @ 11:51:05
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: milla

åhh vad fina!!! <3

Postat av: Annica

Oh, va snygga naglar! Duktig du är :-)

2011-08-14 @ 20:21:36
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0