Akrylförlängning på nagelbitare


Heeej!

Igår på utbildningen så skulle jag göra fina naglar på en tjej som heter Cecilia.
Dock är hon nagelbitare och hade inte mycket naglar kvar själv.
Som nagelbitare tror man oftast att det inte finns nån hjälp att få, men att göra en liten förlänging på nageln brukar få dem flesta att sluta bita, och under konstmaterialet växer den naturliga nageln ut och blir "friskare" .
Så jag förlängde hennes naglar litegranna med akryl på mallar och hon fick jättesnygga glitternaglar!

Före-bild



Och Efter-bild




Hur snyggt som helst!

Gå gärna in på Facebook och Gilla min nagelsida

www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

Gud så snyggt med orangeigt glitter, det trodde jag fan inte!! o så älskar ju man bara när naglarna blir så där nygjort glansiga, lovely!!! du e så duktig twinnie, love ya. lust o komma upp till el sthlmo över dagen o vandra med mig snart??

Pussa

2011-07-06 @ 10:43:28
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 19:52:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0