Akrylnaglar! Naturell förlängning och rosa naglar med dekorationer!

Hej!

Idag ska ni få se vad jag gjorde på utbildningen igår. Jag har inte alls många gånger kvar på utbildningen nu, jag är färdiglärd i gelé, dekorationer och nu är jag på slut-tampen med akryl.
Det är riktigt roligt!
Igår innan jag gick hem, så fick jag även tillbaka provet vi gjorde förra veckan.

Och till ni som undrat ; Ja, det gick jättebra, jag fick MVG!! :)

Måndag var akryldag, på morgonen gjorde jag ett par naturella naglar med tippar
Blev himla snyggt och naturligt



Vid lunch kom en till tjej som jag gjorde naglar på, hon fick riktigt tjejigt rosa naglar med dekorationer
Blev riktigt snyggt!

Hon fick olika dekorationer på tumnaglarna, riktigt annorlunda och tufft !






Gå gärna in på min facebook sida och gilla! :)
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: missx

oh hunny va fräscht med naturell!! men jag lovar att jag kommer vilja ha utflippade naglar haha ;)

U know me

2011-07-06 @ 10:41:16
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0