Deborah Lippman "Believe" lack!


Hej!

Förra veckan fick jag hem två nya lack, märket Deborah Lippman ( ja, det märket är lite favorit just nu)
Dem har ju haft samarbete med vissa celebs och tagit fram vackra lack till alla tillfällen.

Just igår valde jag att testa lacket "Believe" som är framtaget tillsammans med Cher.
Jag älskar metallic på naglar!




Glöm inte bort att gå in på min Facebook-sida och gilla eller bara kika omkring!
Tryck på länken nedan för att komma dit

www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

I like love alot! det påminner lite om de nagellacket jag hade när vi sågs sist :P

Cher e ju så grym på alla sätt också! :D

Love it anyways <3

2011-07-21 @ 09:08:18
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0