Dekorationer och nyheter!

Hej hej!

Som ni märker håller jag på och försöker förnya min bloggs design litegranna.
Den är alldeles snart klar, bara headern jag ska få hjälp med nu!
Hoppas ni gillar designen, jag laddade ned den gratis ifrån den här tjejen, ----> http://tescho.se/    hon hjälper oss icke-kunniga till fina designer :)

Från och med nästa fredag, den 5/8 så kommer jag kunna erbjuda Nail Polish Pro till mina kunder i 7 olika färger!
Nail Polish Pro är detsamma som gellac, shellac
Man kan beskriva det som en blandning mellan vanligt nagellack och gelé.
Det härdas i uv-lampa i 90 sek, är helt torrt efteråt och sitter i 14 dagar utan att skavas av!

Idag tänkte jag visa er lite dekorationer jag gjort

Alla naglar jag visar idag är byggda med gelé och glitterfärger och vit nail paint.
Ett litet axplock av alla de färger jag har att erbjuda mina kunder!







Gå gärna in på min Facbook sida och Gilla! Ingen blir gladare än jag!
 
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, Du är sjukt duktig

Har en fråga!

Om man gör förstärkning på sina egna och sen att gelen släpper från naglen ute i tippen, vad kan vara fel då?

//Elin =)

2011-08-04 @ 13:56:19
URL: http://www.tootsiee.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0