Förstärkning av naturlig nagel


Hej hej!

Igår när jag jobbade på salongen så avslutade jag min arbetsdag med att förstärka Camillas naturliga naglar.
Hennes naglar hade fått lite längd och hon vill gärna spara ut sina egna, så då passar det jättebra med lite förstärkning på, eftersom naturligt långa naglar rätt ofta går av eller skivar sig.

Jag använde mig utav gelé, blandade min egna färg med 2 olika covergel, och en pärlemofärgad skimrig gele.
Det blev riktigt snyggt!
Sen förstärkte jag hennes egna vita smile-linje med en svag vit-pärlemofärgad gel.
Sommarfräscht :)



Förstärkning av egen nagel är ett jättebra alternativ om man vill ha långa naglar, men ha sina egna. Man kan börja att förstärka naglarna redan när de är korta, och sedan får de växa på sig under konstmaterialet.
Var tredje vecka ungefär är det dags för återbesök, då man fräschar till naglarna då dem har hunnit växa en del.

Besök gärna min nagelsida på Facebook
Tryck på länken här nedan och gilla redan idag!

www.facebook.com/jonnasnaglar


Ha en underbar dag!


Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0