Förstärkning på egen nagel, korall dekoration

Hej hej!

I helgen fixade jag Camillas naglar, min kusin som även jobbar på Salong Exclusive som frisör/makeup-artist.
Hon ville ha något somrigt på sina naglar, och jag förlängde dem inte utan gjorde en förstärkning på hennes egna naglar eftersom hon fått ut lite längd på dem.
Sedan la jag på korallfärgat glitter och vit dekoration!

Bild på mig när jag jobbar med Camillas naglar




Och såhär blev slutresultatet


Imorgon får ni se en annan riktigt snygg dekoration :)
Ha en superbra dag

Ni har väl inte missat att gilla min facebook-sida? :) Tryck på länken nedan så kommer du direkt dit!

www.facebook.com/jonnasnaglar





Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0