Geleförlängning fransk med transparent detalj


Hej!

Idag tänkte jag visa er hur mina egna naglar har sett ut på sista tiden.
Dock är dom precis nygjorda igen, och denna dekoration borta, så den nya ska ni också få se snart!

Mina naglar har varit förlängning i gelé, med fransk, men på ena ringfingret gjorde jag en förlängning med mall, och ritade mönster på, så att det transparenta skiner lite igenom.
Jag tycker att det blir en himla snygg kontrast!





Gå gärna in och kika på min nagelsida som även finns på Facebook!
Alltid lika roligt med feedback ifrån de som läser :)
Klicka på länken nedan för att komma till Facebook-sidan

www.facebook.com/jonnasnaglar


Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0