Geleförlängning med turkos dekoration

Hej hej!

Igårkväll var jag på salongen och möblerade om litegranna för att få plats med min arbetsstation :)
Det var riktigt kul att se slutresultatet!
Så tog vi även en bild till hemsidan på mig,som skall upp med lite info-text om vem jag är och så.
Jag länkar självklart som vanligt till salongens hemsida när bilden är uppe :)

Idag på salongen gjorde jag nagelförlängning med fransk manikyr på Sonenta.
Jag använde mig utav gele, min egna blandning med rosa och lite pärlemo.
Jättefräscht såhär till sommaren
Hon fick även dekoration i form av turkos nail-paint samt rhinestone i mitten.



Jag gjorde även en förstärkning på Camilla, det får ni se imorgon.


Gå gärna in och gilla på Facebook!
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

Sååå frächt hunny!!! blir alltid så sugen på fransk när jag gör naglar, men slutar alltid med att man knappt kan skymta de franska bakom alla dekorationner! :P

jag har silver lackat mina nails, inte så prydligt, men du kommer älska nagellacket!! ;)

2011-07-02 @ 10:31:34
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0