Geleförlängning på mallar orange


Hej alla ni som läser!

Idag tänkte jag visa er riktigt somriga naglar.
Jag gav min mamma riktigt fina naglar igår, hon har precis kommit hem ifrån en utlandssemester och är kanonbrun, så jag ville ge henne riktigt fina naglar som matchar hennes bruna hy
Min mamma älskar starka varma färger, så jag passade på att få arbeta med en jättesnygg knallig orange färg!
Riktigt snyggt blev det, och mamma blev jättenöjd





Jag förlängde hennes naglar med mallar, och la på orange glitter och även lite större glitterpaljetter i en korall-gul färg över som en tuff effekt!
Hoppas ni finner inspiration i dessa färgstarka naglar :)


Ha en riktigt bra dag!

Och besök gärna min facebook sida
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0