Geleförlängning refill ; grönt glitter vit dekoration


Hej!

I onsdags gjorde jag en refill på Josefine som kom till utbildningen.
Hon vill ju alltid ha dekorationer på sina naglar och tycker att det känns tomt utan. Jag har haft ett orange-korallfärgat glitter på hennes naglar som suttit i några veckor nu,så jag tyckte det var dags att byta färg!

Det blev grönt glitter och vita prickar på geleförlängning, riktigt sommarfräscht!







Igår hade jag fullt upp med att skapa naglar också - det får ni se imorgon :)

Besök gärna min nagelsida på Facebook också!
www.facebook.com/jonnasnaglar





Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

Hola twinnie!

Gud så fint hun, I like. jag har börjat inse att jag gillar alla dina kreationer!! true! :)

pussa

2011-07-09 @ 11:20:39
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0