Geléförlängning rosa fransk

Hej hej

Igår var jag som sagt på salongen och jag träffade en helt ny kund, Emelie
Hon ville ha lite längre naglar och var inte ett dugg rädd för färger, så hon fick rosa fransk med rosalila glitter och lite vita streck som dekoration.
Supersnyggt!









Gå gärna in på min Facebook-sida och Gilla, skriv en kommentar eller kika omkring!
Där uppdaterar jag även om nya produkter och andra happenings!

Klicka på länken nedan för att komma dit
www.facebook.com/jonnasnaglar





Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

såså fint twinnie!!! :P

I LOVE pink!!! :D de e hur snyggt som helst!

Love



Pussa

2011-07-30 @ 14:35:12
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0