Gröngula glitternaglar med vit dekoration

Hej!

Vilket underbart väder vi fått igen nu,efter mycket regnskurar.

Jag älskar grönt, och speciellt på sommaren så är ljust gröna färger himla fina
Jag gjorde naglarna med mall, la på gröntgult glitter vid smile-kanten, och dekorationerna i vitt målade med nail-paint och pensel.




Gillar du mina naglar och dekorationer jag skapar, visa ditt stöd och gilla min Facebook sida!

Klicka här för att komma dit! ---->  www.facebook.com/jonnasnaglar







Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

I love the nails! visst ere dina?? Känns som jag kände igen de iaf :)



Hunny easy breasy gjort de där med håret!! de har ju varit mode nu en stund, så man är slipad i den färgtekniken ;) men jag e lite inne på att göra ngt liknande fast mer brunett med kola längder :D

2011-07-21 @ 14:05:17
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0