Guld-lila dekoration stilettonagel -

Hej!

Igår blev jag jätteinspirerad av att sitta och googla runt litegranna, jag hade en idé om hur snyggt lila och guld skulle bli tillsammans på en stiletto nagel, så när jag kom hem så var jag tvungen att sätta min idé i praktik!
Nu tänkte jag visa er resultatet!

Jag gjorde nageln på mitt träningsfinger, skapade själva stiletto nageln med mall.
Blandade sedan i lila glitter i en liten del gelé, samt att jag använde mig utav guldflingor.
Små detaljer i guld ritade jag för hand med nailpaint och pensel såklart! :)

Hoppas ni finner inspiration i min inspiration idag!

 

 



För mer inspiration, eller om du bara är nyfiken,eller vill visa ditt stöd/gilla
gå gärna in på min Facebook-sida!
Kika omkring, Gilla eller skriv en rad, valet är ditt!
Tryck på länken nedan för att hitta dit!
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0