Nagelförlängning med rosa dekoration * 2


Hej!

Igår hade jag fullt upp och ingen tid alls för bloggen.
Men idag tänkte jag visa er lite av vad jag har haft för mig!

I torsdags var jag på Salong Exclusive och fixade lite naglar. Jag gjorde först en nagelförlängning på en tjej som heter Karin, och hon ville ha fransk med någon dekoration.
Så självklart var det det hon fick :)

Jag gjorde dekorationerna i rosa med nail-paint 

Karins naglar






På eftermiddagen så kom Madde för en refill också, och hon var också sugen på rosa dekorationer, men jag gjorde det lite annorlunda 

 
Maddes naglar



En liten fjäril gjorde jag som dekoration på Maddes ringfingernaglar! Riktigt sött !



Besök gärna min Facebook sida också

www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0