Nude naglar

Hej!

Idag ska jag iväg och göra en refill på Camilla, hon fick en förstärkning på sina egna naglar sist, eftersom hon tyckte att hennes egna bara går av när de kommer till en viss längd.
Camilla är inte ett dugg rädd för färger , så idag ska jag hitta på något riktigt tufft på hennes naglar!

Igår fick jag även hem lite nya geléer som jag självklart testade på mig själv först.
Jag kommer att jobba med Crystal Nails produkter nu . Jag använde mig utav en cover-gele för att få till den riktigt snygga nude-färgen.
Just den här gelen utav Crystal Nails skimrar i guld, den är riktigt fin
Speciellt nu på sommaren när man fått lite färg.
Den är superhärlig till fransk!






Gå gärna in på min Facebook-sida och Gilla, kika omkring eller kommentera nån bild du gillar! :)
Tryck på länken nedan för att hitta dit!
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

OMG hahha hunny my female love Dani (the plastic one som du tyckte) svara på min komment på hennes blogg. Det gjorde mig glad för idag faktiskt! :P haah ska skriva ett inlägg idag om my bisexual side :P

Love the natural nails, men du vet ju mig, natural is not for me ;) så jag e mer nyfiken på alla nya burkar du fått hem! :D

Pussa love!!

2011-07-23 @ 14:00:30
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0