Nudefärgat med rosavit dekoration

Hejhej!

Idag har jag haft kund på Salong Exclusive, bilder på hur hennes naglar blev kommer upp imorgonbitti.
Idag tänkte jag bara visa er en dekoration jag gjorde igårkväll
Detta blev ett väldigt sent inlägg, ni får ursäkta - men jag har haft fullt upp hela dagen och hann inte med något bloggande imorse innan kunden!

Rosabeige nudefärgat gelé med pärlemoskimmer och rosa vit dekoration blomma





Besök gärna min Facebook-sida där jag uppdaterar om nya produkter jag köpt hem, nya dekorationer och annat roligt!
Klicka på länken nedan för att komma direkt dit!
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

gryymt duktig:O

2011-08-14 @ 12:20:09
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0