Rosa lack och palm-dekoration

  
Hej hej!

Inte så vackert väder denna måndagsmorgon, men jag skall ändå spendera dagen inomhus på utbildningen, så man får vara glad att det fina vädret satt i hela helgen nästan iaf!

Idag tänkte jag visa er ett par naglar jag gjorde i helgen.
I lördags var jag och min sambo förbi hans farmor, och jag passade på att fixa hennes naglar litegranna
Farmor älskar rosa , så jag gav henne självklart rosa lack, samt vita små blommor på ringfinger naglarna.


Hon blev supernöjd!

Jag tränade även på en dekoration vi fick lära oss i skolan 
Palmer!


Ha en underbar måndag alla

Och kika gärna in min nagelsida på Facebook också!

www.facebook.com/jonnasnaglar




Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0