Förstärkning av egen nagel,refill och blågrön dekoration

Hej!

I lördags var jag på salongen och fräschade till Camillas naglar.
Hon har haft förstärkning på sina egna naglar, och har nu fått ut dom en liten bit.
Jag gjorde en refill på henne, och ny dekoration. Och eftersom Camilla inte är rädd för färger,så fick jag leka lite! Riktigt kul!
Camilla blev supernöjd med resultatet och så även jag!











Tycker ni om mina naglar och dekorationer, så besök gärna min Facebook sida och Gilla
Länken nedan tar dig direkt dit!
www.facebook.com/jonnasnaglar




Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

Gud så snygg färg!! salladsgrön med typ neon, I like :D e det nån av dina nya burkar eller?? :P

Lovely hun!

2011-07-25 @ 09:54:34
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: twinnie

Först och främst THX twinnie love att du ens tycker att jag liknar några av dessa kvinnor at all! :D that made my day!! :)

Sen kanske du har rätt actually, jag har en Älska Katja moment nu utdragen över en tid. Det känns bra. man ska fan älska sig sj :P men som jonathan sa, "vadå du kanske blir ihop med den där Dani" haha hon e ju singel iaf :P stalker me

Love u o tack för dina ord! Keep strong love, du är bäst oavsett vad händer :*

2011-07-25 @ 12:41:23
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: twinnie

haha hunny I love dina liknelser I gotta say ;D

klart jag o tore e alike :P så jag e bisexual/egenkär som behöver nånting att kämpa för haahha ;)

miss u massa iaf, tryar o ringa dig idag. Love u!



Vet du vad jag vart sugen på att se i din blogg?! mer av dina newspaper nails! I loved those!!! :)



Pussa :*

2011-07-25 @ 16:49:57
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0