3 olika dekorationer

Hejhej!

Gud vilket tråkigt väder det har blivit, men det är ju iofsg Midsommar imorgon så det är väl som det brukar :) Regn på midsommar är väl lite av en svensk tradition :)

Nu finns jag på facebook också, gå in och gilla om du inte redan gjort det :) Tryck på länken nedan för att komma till facebooksidan.

www.facebook.com/jonnasnaglar

Idag tänkte jag visa upp lite dekorationer jag gjort de senaste dagarna, hoppas ni finner eran egen inspiration i mina ideér ..








Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan! Jag bara undrar om du hört talas om gellac? Är det något du kommer jobba med eller vet du om någon i Västerås gör det? :)

2011-06-23 @ 21:57:18
Postat av: JonnasNaglar

Hej Caroline!



Jadå jag har hört talas om gellac och kommer att ta in några färger på Salongen om några veckor.

2011-06-24 @ 07:31:52
Postat av: Caroline

Och då kommer en till fråga. Vilken salong är det? :)

2011-06-27 @ 15:08:55
Postat av: JonNails

Hej Caroline!



Jag kommer lägga ut information och prislista alldeles snart på bloggen, jag har inte riktigt börjat jobba ordentligt på salongen än,eftersom utbildningen håller på. Men det är Salong Exclusive på skyttegatan 6 som jag kommer finnas på!

Hoppas att höra ifrån dig i framtiden då:)

2011-06-27 @ 20:52:40
URL: http://jonnasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0