Akrylförlängning med fransk & dekoration

Hej hej!

Igår på utbildningen hade jag en modell jag fick träna akryl på. Jag gjorde förlängning med fransk.
Hon hade lite tråkiga upplevelser när det gäller att göra sina naglar på salong sen tidigare,så det var kul att hon blev så nöjd som hon blev :)




Vi la även på ett lager med tunn pärlemo skiftande colorgel.

Mina naglar kan jag ju nästan aldrig ha likadana dekorationer på  flera dagar i rad,så jag tröttnade på den lila blomman jag hade på ringfingernageln, och jag målade om den, såhär blev det ;






Dessutom måste jag berätta att jag fått en kommentar här på bloggen som verkligen gjorde mig glad. Det är en tjej som heter Madelene som kommenterade o skrev att hon blivit tipsad att gå in på min sida av en vän, och att jag var riktigt duktig!
Det är såå otroligt kul med såna kommentarer och positiv feedback!
Sånt vill jag se mera av :)
Tack så jättemkt !

Nu finns jonnasblogg även på Facebook! Gå gärna in och gilla :)

Ha en superbra dag alla !



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

ooh fint, jag gillar den rosa mer haha :P men det visste du väl redan ;)

vad gör du midsommar helgen hun? nå tid för moi?

Pussat

2011-06-21 @ 21:57:35
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0