Akrylförstärkning på egen nagel och dekorationer

Hej hej!

Denna underbara onsdagsmorgon skall jag visa er Camillas naglar jag gjorde på henne igår.
På utbildningen så fick jag börja använda akryl och eftersom Camilla hade lite längd på sina egna naglar så förstärkte jag bara hennes egna.
Sedan la jag på ett rosa lack och gjorde lite dekorationer med nail paint.



Och en liten närmre bild på dekorationerna..



På bilden syns även mina egna naglar, så jag tänkte visa upp dom på en gång
Jag har använt mig utav akrylfärger, gul och rött.
Sedan hade jag "BoomBoom Pow"-lacket av  Deborah Lippman som snygg glittrig finish :)



Ha en underbar dag  alla!



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

fiint hunny! du e så duktig på det här, o alla mina naglar e olika långa med nagellackrester :( illa!

hoppas vi äntligen kan phonas ikväll, för nu var det fasen 2 v sen ;)

pussa

2011-06-15 @ 10:34:34
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: elin

suuperfint bägge två!! :D

2011-06-15 @ 16:56:27
Postat av: Micke

Du är så duktig pejbs! :)

2011-06-16 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0