Blommor, blomdesign på naglar

Hej hej!

Igår vilade jag ifrån mina nageldesigner och tog en helt ledig National Dag
Hoppas ni alla hade en superfin dag igår med god mat och gott umgänge.

Naglarna jag tänkte visa idag gjorde jag i lördags, jag blev väldigt inspirerad av min sambos tatuering som faktiskt jag själv har ritat upp åt honom.

Blommor är underbart vackert.



Tatueringen jag ritat och Jari från FatCap Tattoo gjort!
För att komma till FatCap och kolla in deras snygga arbeten, tryck här

Och så hur inspirationen utvecklades från tatuering till naglar ;





Ha en fin dag alla!


Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: Micke

är så sjukt nöjd med min tatuering pejbs :) du har sån talang för att måla vad du än målar på :)<3

2011-06-16 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0