Carinas refill; glitter och rhinestones

Hej Hej!

Igår kom min mamma förbi för en refill.
Jag gjorde en gelé-förlängning på mamma för ungefär 2 ½ vecka sedan och nu hade de växt ut så mycket så det var dags för en uppfräschning :)
Inga släpp alls!

Mamma fick dekoration i form av glitter på varenda nagel.
På ringfingernaglarna ville hon ha lite extra,så där satte jag på 4 st rhinestones.
Blev jätteläckert och mamma blev jättenöjd!
Nu har hon vackra naglar till sin utlandssemester :)









Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: Micke

Ser helt sjukt proffsigt ut bejbs! :) <3

2011-06-18 @ 19:02:36
Postat av: mors

jag är supernöjd med mina naglar...



har til o med fått beröm för dom.

2011-06-20 @ 08:47:42
Postat av: elin

Hej:) tycker naglarna var jättefina. Jag har en liten fråga. Jag har letat efter rhinestones i den storleken men kan inte hitta några. Var kan man köpa och i vilken storlek är det du har? Tacksam för svar:)

2011-11-04 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0