Dekorationer i grönt lila och vitt

Hej hej!

Idag kommer min mamma hit för en refill på sina naglar som jag gjorde för ungefär 2 veckor sedan. Jag valde att boka henne för refillbesök efter 2 veckor bara, just för att hon ska åka på semester snart och ville ha fina naglar tills dess.
Så det blir hennes naglar jag visar upp för er här imorgon :)

Idag tänkte jag ju visa er akrylförlängningen jag gjorde på en tjej i onsdags på utbildningen, men dom bilderna råkade jag lämna kvar i datorn på jobbet,så ni får vänta tills nästa vecka helt enkelt !

Istället tänkte jag visa er en dekoration jag gjorde igår

Använde mig utav lila grön och vit akrylfärg och gjorde dekorationer med svart och vitt.




Hoppas ni gillar den och kanske finner inspiration :)
Ha en bra fredag alla


Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

tack love för ditt stöd.

jag älskar typ allt du gör! vad tycker du bäst om då hittils, gele eller akryl??

:*

2011-06-17 @ 20:36:42
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0