Dekorationer!

Hej hej!

Idag har det verkligen varit en intensiv dag!
En kille som jobbat med naglar i flera år kom och visade sin teknik och vi fick ställa frågor och så. Det var riktigt intressant och kul!
Jag gjorde även akrylnaglar på Jenny med dekorationer,och det lägger jag ut bilder på imorgon.

På eftermiddagen fick jag även lära mig olika dekorationstekniker och fick möjligheten att skapa något annorlunda! Riktigt kul, och jag tänkte visa er 1 av dekorationerna jag fick lära mig idag

Denna dekoration är gjord på stiletto nails, väääldigt långa och snygga :)

 

Denna målade jag med pensel och nail-paint.


En bild ifrån mitt arbetsbord i skolan



Ha en underbar kväll !



Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0