Fjärilsdekoration på stiletto tipp

Hejhej!

Igår på utbildningen kunde jag inte hjälpa till att ta hand om modellen som kom, så jag fick snällt träna på akryl-smilies och göra dekorationer på lösa tippar.
Min hand är rätt så svullen och jag ska till läkaren idag,så vi får se hur det går!

Tänkte visa er dekorationen jag gjorde igår

Lång stiletto tipp
Använt mig utav nail-paint i färgerna lila svart och vitt



Lite fjärils-inspirerad nageldekoration!

Ha en fin dag alla

Besök JonnasNaglar på Facebook också, tryck på länken nedan för att gilla :)

www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

I löv! gillar idén med nougat o nude färgerna!! de skulle nog va assnyggt på moi lagom sjgod :D

kika in my blogg också hun, jag har updated ;)

Pussa

2011-06-30 @ 08:52:19
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0