Geleförlängning med lila dekoration

Hej hej!

Igår på Midsommarafton träffade jag upp Madde på Salong Exclusive och  fixade hennes naglar.

Hon fick en förlängning med gelé, fransk manikyr och så gjorde jag dekorationer i form av blommor.
Madde älskar lila, så självklart gjorde jag blommorna i den färgen :)
Jag satte även en rhinestone i mitten av blomman, det blev riktigt somrigt och fräscht






Hoppas ni haft en superfin Midsommar!

Gå gärna in och gilla JonnasNaglar på Facebook också, sånt värmer :)
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

Like alot! enkelt o fräscht men ändå inte boring liksom!!! gillar stenarna, sitter de kvar bra?? :)

Fick du mitt mms hun? jag vill fan ha så!! men med typ nån sten tror jag :D

Pussa

2011-06-26 @ 22:01:03
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0