Gellac och lyx manikyr

Hej hej alla!

Igår på utbildningen fick jag och Åsa lära oss lyx-manikyr, som innehåller både vattenbad med fruktskivor och peeling och handmassage, och det är nåt jag kommer fortsätta erbjuda när jag väl börjat jobba på salongen alldeles snart!
Riktigt underbart var det med massagen och det är kul att vi alltid får testa behandlingar på oss själva, för då vet vi exakt vad vi erbjuder våra framtida kunder :)

Jag la även på Gellac på Åsa, och hon på mig, så det tänkte jag visa upp.
Åsa har naturliga korta naglar, och jag har gele-förlängning.
Gellac fungerar oavsett om du har korta naglar, eller förlängning och det sitter i upp till 2 veckor innan man får komma på återbesök och fylla på färgen!
Det kommer jag även att ha på salongen och jobba med.

Länk till salongen jag kommer börja jobba på..

SalongExclusive

Och så naglarna..




Nu finns jag även på Facebook, gå in och gilla mina naglar redan idag ,klicka på länken nedan för att komma dit!:)

jonnasnaglar



Kommentarer
Postat av: twinnie

oooh cutsie med rosa! <3 me like!

aah vi får väl hoppas, nånstans därute finns det väl lite äkthet kvar ;)

Pussa

2011-06-28 @ 10:45:27
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0