Grå dekoration på geleförlängning

Hej hej

Igår hände en olycka. Jag hängde upp lakan jag tvättat på tvättställningen och jag märkte att den var lite sne. Jag böjde mig ner för att rätta till det, och det slutade med att hela tvättställningen vek sig, och mitt pekfinger hamnade emellan. Jag satt totalfast!
Tur som attan att min sambo var hemma och kunde rycka loss mig därifrån.
Idag är fingret/handen uppsvullet rött och på undersidan mot handflatan lite mörkfärgat, blåsvart.
Så vi får se hur det går för mig idag på utbildningen :)
Men naglar ska det bli iallafall såklart

Grå dekoration på geleförlängning med lite extra på tummar o pekfinger



Ha en fin onsdag alla. Och idag har vi teoriprov på utbildningen, wish me luck :)

Besök gärna mig på facebook också
www.facebook.com/jonnasnaglar


Bloggparaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0