Gulglittrig version av fransk manikyr

Hej hej!

Vädret börjar bli lite sämre nu, men behövs nog lite regn tror jag!

I helgen har jag inte gjort så jättemycket naglar, men jag fixade iordning mina egna iallafall, så tänkte visa er dem.
Jag gjorde en gul glittrig variant av fransk manikyr.
Sen gjorde jag även en gul blomma på tumnageln.

Riktigt sommarfräscht :)


Nu beger jag mig till utbildningen snart. Idag ska vi hålla på med gellack. Det ser jag verkligen fram emot :)
Ha en bra måndag!



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: twinnie

oooh I lövee hunny! så fint! men nu vill jag ju typ ha gula då!! ;) haha

hur har du med tider ihelgen?

Pussa

2011-06-13 @ 10:43:58
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: twinnie

tack love för dina fina comment! <3 du gör mig glad!

ja, det är bra att pysa ut lite :*

2011-06-13 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0