Hello Kitty nageldekoration

Hej hej!

Igår tog jag en liten välbehövlig paus ifrån allt bloggande och nagelskapande.
Dock så slank en liten dekoration förbi i farten ändå, och den tänkte jag visa upp idag för er

Jag blev inspirerad av en läskburk jag hittade i en kiosk tidigare under dagen.
Riktigt tjejigt :)

Hello Kitty Naglar!

Inspirationen..


Jag gjorde den franska kanten med vit gele, och målade alla detaljer med nail-paint.

En rolig tvist på fransk manikyr till tjejer som vågar och vill sticka ut! :)

Ha en superfin måndag alla

 


Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

oohh hello kitty! so cute! testa göra spongebob också!! ;) den skulle jag dö för.

Jag prövar calla dig vid lunch, känns dom vi kommit ifrån lite..

Pussa :*

2011-06-27 @ 09:21:51
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: milla

åh!vad söt ;) kram milla

Postat av: Emmy

så fint :D

2011-06-27 @ 23:02:06
URL: http://emmysnailart.blogg.se/
Postat av: Tina Backlund

Jättegulliga!

2011-07-05 @ 15:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0