Jossans 2:a refill och dekorationer

Hej hej!

Igår på utbildningen var det full fart!

Jossan kom på morgonen för en refill.
Jag fick laga en nagel med silke som Jossan hade råkat slå av litegranna, samt att vi fräschade till nyansen på naglarna och la till lite dekorationer.
Hon skall ju snart åka utomlands,så gav henne riktigt fräscha naglar till resan :)
Hoppas du får kul Jossan!

Såhär blev hennes naglar;



Närbild på dekorationerna..





På eftermiddagen kom även en tjej som heter Loreta förbi för att vara min modell nu när jag börjat arbeta med akryl.
Jag gjorde förlängning med akryl på henne,och det visar jag imorgon :)

Ha en underbar dag!



Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: missx

alltså jag gillar verkligen hela körsbärsblom deco du gör!!! de e så min grej :P haha men iaf, på allvar, vi måste fixa mina äckliga naglar snart.

:*

2011-06-16 @ 12:05:33
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: Micke

fan va snyggt pejbs! du är så duktig! <3

2011-06-16 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0