Studentnaglar Geléförlängning naturell

Hej hej

Igår var en riktig hektisk dag för mig, dagen började redan innan 6 och jag hamnade inte i säng förrän vid 1 på natten.
Så idag är energin på sparlåga, men det får jag ta igen i helgen och vila upp mig ordentligt.

Igårkväll kom min sambos syster Jennifer förbi och jag gjorde en naturell geléförlängning på henne med en blomdekoration. Hon ville ha fina naglar inför sin student



Jag hade ju självklart glömt mina slip-bits på utbildningen som hör till el-filen,så jag fick fila allt för hand.
Tog lite längre tid än vanligt, men slutresultatet blev lika fint!
Grattis till studenten Jennifer, och hoppas du trivs med de nya naglarna :)

Ha en bra dag alla!


Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: Micke

jättefint baby :) och att du orka hålla på så länge ändå in på natten <3

2011-06-16 @ 17:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0